شنبه 30 تیر 1397

بنیاد ملی نخبگان

بنیاد نخبگان استانها

بنیاد نخبگان استانها

پیوندها

مدرس کارآفرینی و بازاریابی:
بازاریابی و بازارسازی دو رکن مهم کسب‌وکارهای نوپا هستند

به منظور آشنایی مخترعان و فناوران با تجاری‌سازی و توسعه محصولات، کارگاه آموزشی تجاری‌سازی ایده‌ها و اختراعات با شرکت اجتماع نخبگان بومی استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور آشنایی مخترعان و فناوران با تجاری‌سازی و توسعه محصولات، کارگاه آموزشی تجاری‌سازی ایده‌ها و اختراعات با شرکت اجتماع نخبگان بومی استان اردبیل برگزار شد.

در این کارگاه، رضوی؛ مدرس کارآفرینی و بازاریابی ابتدا به روش‌ها و ایده‌های مختلف بازاریابی اشاره کرد و سپس پروسه شکل‌گیری ایده از طریق تخیل نامتناهی انسان و شکل‌گیری واقعی و تبدیل ایده به اختراع را تشریح کرد.

وی ضمن توصیف کامل منظومه کسب‌و‌کار، با ذکر مثال‌های متنوع به تحلیل مسیر موفقیت در این عرصه پرداخت و افزود: کسب‌و‌کار از شکل‌گیری ایده شروع می‌شود و با تولید و فروش انبوه ادامه می‌یابد.

رضوی امکان‌سنجی، ارائه طرح توجیهی، تولید آزمایشی، تأمین منابع، بازاریابی، بازارسازی، بازار گرمی، بازار گردانی و برندسازی را مهمترین عوامل موفقیت یک کسب‌و‌کار نوپا دانست و الگوهای موفق در هر یک از این زمینه‌ها را توضیح داد.

لازم به ذکر است، در پایان این کارگاه از 5 نفر از مخترعین برگزیده جشنواره اختراعات رویش اردبیل (البرز) که تیر ماه سال 96 برگزار شد، با اهدای جایزه تقدیر به عمل آمد.

 

تاریخ انتشار : 1397/01/27
کد : 75859
تعداد بازدید: 158

    تمامی حقوق متعلق به این سایت برای بنیاد ملی نخبگان محفوظ می باشد
آدرس: خیابان آزادی- بین خیابان نواب و رودکی- جنب کوچه طاهرنیا- پلاک 209 تلفن: 63478000 - 09601