به همت بنیاد نخبگان استان فارس/
اهمیت بازارسازی در حوزۀ کسب‌وکار بررسی شد

در ادامۀ برگزاری کارگاه‌های توان‌افزایی و مهارت‌آموزی ویژه مستعدان‌برتر دانش‌آموزی، «وبینار چطور مخ مشتری رو بزنم؟!» به همت بنیاد نخبگان استان فارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ امروزه جذب مشتری در فضای مارکت، یکی از رموز اصلی موفقیت کسب و کارهای نوآورانه و خلاقانه است که این مهم با نیازسازی و یا نیازسنجی، رصد دقیق و منطقی بازار و مایحتاج آن و همچنین اطلاع دقیق از مناسبات اقتصادی، ارتباط مستقیم دارد.

بر همین اساس و در ادامۀ برگزاری کارگاه‌های توان‌افزایی و مهارت‌آموزی ویژه مستعدان‌برتر دانش‌آموزی، «وبینار چطور مخ مشتری رو بزنم؟!» به همت بنیاد نخبگان استان فارس برگزار شد.

در این برنامه ضمن ارائه تعریف‌های مدرن از بازایابی و بازارسازی، بر لزوم هدفمندی و تنظیم برنامه‌های مشخص و شفاف عملیاتی در حوزۀ کسب و کار تأکید شد.

آموزش استراتژی‌های بازاریابی و تکنیک‌ها و فنون ارتباط با مشتری و همچنین اصول مشتری‌مداری بخش دیگری از این برنامه بود.

در ادامه، مراحل اولیۀ تدوین مارکت پلن، سطوح بازاریابی و برخی از مدل‌های موفق و تجربه‌شدۀ بازاریابی تشریح شد و سپس ضمن اشاره به اهمیت مخاطب‌شناسی و اقناع آن، توضیحاتی دربارۀ چرایی و چگونگی دستیابی به تکنیک‌های تخصصی در حوزه بیان، خلق ارزش برای مشتری، اقناع و ارتباط مؤثر در حوزۀ کسب و کار ارائه شد.



تاریخ انتشار : 1400/08/05
کد : 112356
تعداد بازدید: 287